Često postavljena pitanja

Šaljete li proizvode u inozemstvo?

Da, šaljemo proizvode i u inozemstvo. Ukoliko vas zanima dostava izvan RH molimo da nas kontaktirate s detaljnim upitom za točan proizvod i u koju državu želite dostavu. Na upit ćemo odgovoriti u najkraćem roku. Upit pošaljite na info@domisan.hr

Imate li predstavništvo u mojoj zemlji?

Za sada imamo predstavništvo samo u Hrvatskoj.

Hoću li morati platiti carinu ako naručim proizvode u inozemstvo?

Ukoliko naručujete pošiljku u zemlju koja je u EU ne plaća se carina.

Za zemlje izvan EU trošak carine plaćate sukladno zakonima vaše države. O trošku carine informirajte se prije naručivanja proizvoda.

Na narudžbe manje vrijednosti ne naplaćuje se carina. Međutim ako vaša pošiljka sadrži proizvode veće vrijednosti, postoji mogućnost da ćete morati platiti carinu, koja obično iznosi 25% od ukupne vrijednost robe.

Možete li mi dati savjet u vezi odabira proizvoda?

Da, uvijek smo na raspolaganju za sva vaša pitanja. Besplatan savjet možete zatražiti na e-mail: info@domisan.hr

Nudite li besplatnu dostavu?

Da, dostava je besplatna za sve narudžbe preko 300 kuna. Besplatna dostava vrijedi samo za Hrvatsku.

Garantirate li kvalitetu vaših proizvoda?

Da, stojimo iza kvalitete svih naših proizvoda. Naša najbolja referenca je neprekidno poslovanje od 2006. godine. Isporučeni proizvodi će kvalitetom odgovarati proizvodu opisanom u webshopu, a moguća su eventualna manja odstupanja u izgledu ambalaže. Svi proizvodi su vrhunske njemačke kontrolirane kvalitete.

Imate pitanje? Pošaljite nam poruku

 

Pošalji poruku